LÖRDAG

Det händer inte så mycket på au pair fronten just nu, den nionde oktober ska jag till ambassaden, alla papper är fixade och jag hoppas att allt har blivit rätt. Jag har mailat min kontaktperson på STS tusen gånger för att få svar, så nu hoppas jag verkligen att allt är rätt!
 
Jag har köpt första presenterna till barnen. Ska köpa en varsin sak till,  till barnen, och sen ska jag handla till föräldrarna. Jag vet redan vad jag ska köpa, så det borde inte vara några problem!
 
Jag jobbar fram till jul, sen har jag "ledigt" fram tills det att jag åker. Skönt att veta att jag kan spara undan en massa pengar tills jag åker i alla fall. Känns även skönt att fira jul hemma detta år, min favorithögtid!

Idag ska jag på hockey och se Brynäs-Luleå. Fram tills dess ska jag kolla ikapp mig på alla serier som jag missat under veckan när jag har jobbat! :)

 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag håller också på att köpa presenter till min värdfamilj, men tycker det är svårt att komma på vad man ska köpa! Har du några tips på vad man kan köpa till föräldrarna? :)

Svar: Jag vet, det är supersvårt! Jag bor i Gävle, och Gävle är ju känd för bocken som brinner varje jul, haha, så jag tänkte köpa bocken som ljus till dom. Sen älskar de hockey, så jag tänkte köpa Brynäs muggar till dem. Sen funderar jag även på att köpa sju sorters kakor på engelska, och kanske någonting från kosta boda eller så, jag har i alla fall bestämt mig för ljuset, vill att de ska ha kvar sakerna som ett minne också! :)
manchesterlife.blogg.se

2013-10-07 @ 00:14:35
URL: http://josefineaupair.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack för tipsen!Haha roligt med bocken, synd att man inte bor i Gävle!

Svar: Vart bor du någonstans? :)
manchesterlife.blogg.se

2013-10-08 @ 00:51:30
URL: http://josefineaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0