Presenter till min värdfamilj

klar med mina presenter till värdfamiljen, jag ska köpa Gävle bocken som ljus, och sju sorters kakor på engelska, till föräldrarna, men till barnen är jag helt färdig. Ska komplettera med lite svenskt godis till både barnen och föräldrarna också. Tänkte visa vad jag har köpt hittills.
 
Till föräldrarna har jag köpt två Brynäs muggar, de älskar hockey, och det gör även jag, så då tänkte jag att det kunde vara en rolig grej att köpa muggar med mitt favoritslag logga på! Jag har även köpt en burk med polkagrisar, tycker de inte om godiset så är i alla fall burken fin! Jag har även köpt en bok som heter Sweden, köpte den inne i en souvenirbutik i Stockholm. Den är jättebra, verkligen allt är skrivet där i. Det är en jättebra bok!
Till barnen har jag köpt en varsin Sverige tröja och en varsin Astrid Lindgren bok. Emil till pojken och Pippi till flickan Jag har även köpt en varsin polkagrisstång till dem.
 
Polkagrisstången är en souvenirstång, det stod så på beskrivningen där jag köpte dom i Stockholm. På ena sidan så är det en bild på kungen och drottningen och på andra sidan så är det en bild på kronprinsessan Victoria och prins Daniel. Tyckte det var lite roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0