Måndag

Helgen gick alldeles för fort! Men denna vecka jobbar jag bara tre dagar, sen åker jag och mamma till Stockholm för att se rock of ages igen! :)
 
Idag så hade jag fått hem linserna som jag beställde förra veckan, beställde linser att ta med till USA för ett år. Även sju sorters kakor på engelska hade jag fått hem. Snart är jag helt färdig med presenterna till värdfamiljen! Skönt!
 
När jag får lön så ska jag köpa resväskor, betala in plusförsäkringen, köpa en externhårddisk, adapter, vakuumpåsar och lite annat smått och gott. Jag ska även skicka iväg ett paket till familjen med en barnbok som berättar hur vi firar lucia, ett julkort och lite julgodis.
 
Jag är så himla trött idag, så jag ska fortsätta att titta på TV, klockan åtta är det dessertmästarna som jag ska se, sen ska jag nog faktiskt sova!
 
 
 
 
 
Tre videos med två av de som har huvudrollerna i Rock of Ages, de är så himla duktiga! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!
Hoppas du får kul på föreställningen. Skype på söndag? :)

Svar: Söndag blir toppen! :D Vilken tid?
manchesterlife.blogg.se

2013-11-22 @ 12:31:44
URL: http://emelindbergaupair.blogg.se
Postat av: emelie

18 kanske? Funkar de?

2013-11-22 @ 19:44:46
URL: http://emelindbergaupair.blogg.se
Postat av: Ida

Hur mycket kostar det sammanlagt att åka som au pair? :)

Svar: Jag mailar dig svar! :)
manchesterlife.blogg.se

2013-11-23 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0