HELGEN

Så var det måndag igen! Jobbade som vanligt mellan 7-16. När jag kom hem så lagade jag mat och bakade bröd, det blev så himla gott! Jag och Simba blev ensamma hemma, så då passade jag på att se på arga snickaren som mamma hade spelat in till mig. 
Bästa Simba - som jag kommer sakna något så enormt mycket när jag är i USA!
------------------------------------------------------------------
 
Helgen

I fredags efter jobbet så gick jag och min syster på stan. Jag köpte kläder som jag skulle ha på lördagen, då jag skulle på ladies night med jobbet. När vi kom hem från stan så åt vi tacos och tittade på idol. Mina favoriter är Jens, Kevin och Elin!
 
I lördags så var jag som sagt på ladies night med jobbet. Vi satt i våran loge, åt väldigt god mat och tittade på en bra show. Bäst tyckte jag att Style var!
Igår så var jag på hockey med mamma och morfar. Brynäs - Leksand. Brynäs vann med 4-3 efter straffar. När matchen var slut så åkte vi och köpte pizza.

Det kändes som att det var lördag igår, så när klockan ringde i morse så trodde jag att det var ett skämt! Men snart är det helg igen! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0