TISDAG

Nu är det bestämt, på torsdag morgon lämnar jag Phoenix och påbörjar min resa hem till Sverige igen. Det blev inte alls som jag hade förväntat mig, det slutade så mycket fortare än vad jag ville att det skulle göra, men jag är stolt över mig själv att jag tog chansen att åka, och jag är stolt över mig själv att jag tog mig ifrån familjen. När allt har lagt sig lite, så ska jag skriva och berätta vad som egentligen hände!
 
Jag är glad över att mina sista dagar här i USA har och kommer att spenderas med en bra familj, jag är så tacksam över att min area director har låtit mig bo här hos henne. Jag är även tacksam över att hon kör mig till flygplatsen på torsdag morgon. Jag är nervös över mellanlandningen på Newark, men jag får fråga någon om jag inte hittar.
 
Torsdag morgon lämnar jag USA, fredag morgon är jag äntligen hemma i Sverige igen! Det ska bli så skönt att komma hem och landa lite, känns som att jag behöver "semester" i några veckor för att smälta allt som har hänt! Igår var jag så himla trött, så även idag, tror det har att göra med att nu har spänningarna släppt, nu vet jag att på ett eller annat sätt så kommer jag komma hem!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad tråkigt att det inte blev som det var tänkt :/ men skönt att du kom därifrån när du inte trivdes! Lycka till nu med resan hem! Går säkert finfint på Newark ska du se! :) kram!

Svar: Tack Isabelle!! :) Kram
manchesterlife.blogg.se

2014-01-22 @ 12:05:42
URL: http://decibelles.xn--bogg-5qa
Postat av: Mamma Mia

Kommer bli skönt att ha dej hemma igen efter det
du varit med om.<3

2014-01-22 @ 16:37:31
Postat av: Jenny - Blivande au pair i Riverside, CT

Va synd att det inte funkade för dig, och tråkigt att du inte stannar längre i USA :/ kunde du inte rematcha med en annan familj?

Svar: Det kunde jag ha gjort, men jag kände att jag kunde inte lita på en annan familj efter det som hände, då familjen tryckte ner mig väldigt mycket psykiskt! Så därför väljer jag att åka hem, och bli mig själv igen! :) Kram
manchesterlife.blogg.se

2014-01-22 @ 16:39:41
URL: http://aupairjenny.blogg.se
Postat av: Jenny - Blivande au pair i Riverside, CT

sv: Okej, va hemskt att du känner så :( men det är viktigt att lyssna på sig själv och sitt eget mående! :)

Svar: Precis! Det går inte att göra ett bra jobb om man inte mår bra. Det är synd hur en familj kan förstöra så för en, men det är bara att ta nya tag! :) Kram
manchesterlife.blogg.se

2014-01-22 @ 20:21:56
URL: http://aupairjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0