SÖNDAG

10.07pm. Idag gick jag upp runt klockan sju, tittade lite på datorn, kollade mailen och så, sen gick jag ner och åt frukost och hjälpte M att göra iordning sin. Sen åkte jag, M och min värdpappa till bilshowen, det var faktiskt jättehäftigt! Det var så otroligt dyra bilar där inne, kostade flera hundra tusen dollar, det var häftigt att få vara med om, troligtvis enda gången i mitt liv.
 
När vi kom hem så hjälpte jag M att rita ett födelsedagskort till sin kompis, sen spelade vi fisk spelet som jag köpte till dom. Det var egentligen meningen att jag skulle vara hemma själv på eftermiddagen, men det blev massa missförstånd mellan min värdmamma och värdpappa, så det slutade jag med att jag fick passa J. Vi spelade monopol och något annat spel, och så tittade vi på någon film, tecknad star wars skulle man kunna säga.
 
När de kom hem ifrån födelsedagspartyt så fick jag gå upp på mitt rum och packa upp, jag passade på att skypea med pappa samtidigt. Klockan sex gick jag ner för att titta på golden globe galan, jag fick även jättegod mat, någonting med räkor i, och så ris till det, det var så himla gott, godast som jag har ätit sen jag kom hit! M undrade hur jag kunde tycka att det smakade godare än tacosen, gullungen.
 
Det gick bra att lägga dom idag, jag tvättade håret på M då hon var tvungen att hålla sin arm utanför duschen, då hon hade fått kroppsmålningar på kalaset. Hon grinade när jag torkade bort målningen i ansiktet och så sa hon "åh vad jag önskar att jag gick i en vanlig skola, då skulle jag kunna ha kvar det här", haha, ja, det slutade bra i alla fall då jag lovade henne att någon gång under mitt år så kan vi köpa färg och måla varandras ansikten!
 
Jag har nyss skypeat med morfar, och nu ska jag sova, imorgon börjar jag efter schemat, så jag måste gå upp runt klockan sex, jag hatar tidiga morgnar! Eftersom att jag inte har fått köra bilen än, och inte hittar här, så lämnar min värdmamma dom på skolan imorgon bitti, så förhoppningsvis kan jag krypa ner i sängen igen och titta på någon serie!
 
Kram

 

Kommentarer
Postat av: AgnetaSB

Hej! Härligt väder du verkar ha. Njut av värmen. Tycker det låter som du har det rätt bra :-) Kram

2014-01-13 @ 20:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0