SÖNDAG

Idag så följde jag först med min area director till affären, herregud säger jag bara, det var så stort, och det gick ju att köpa i princip allt där inne, det fanns till och med ett Starbucks inne i affären! När jag kom hem så kom Emilia och hämtade upp mig, det var så himla kul att träffa henne igen! Vi åkte först och åt på en restaurang, jag tog kyckling och risotto, det var väldigt gott, men jag hade ätit mig mätt på salladen och vitlöksbrödet som man fick innan maten, så jag tog med mig det mesta hem.
 
När vi hade ätit färdigt så åkte vi och shoppade, jag köpte en kofta, en duschtvål och så köpte jag lite saker inne på Victorias secret. Jag var hemma igen strax efter tre tror jag, då skypeade jag med mamma och sen gick jag ut och tittade på amerikansk fotboll med min area director, hennes man, hennes syster och hennes systers man. Det var väldigt trevligt, även om jag inte förstår någonting av reglerna i amerikansk fotboll!
 
På kvällen så ringde en familj ifrån New York mig, men jag kände direkt att de nog inte är min familj, men vi ska skypea imorgon, så får se då hur det känns. Sen satt jag och pratade en massa med min area director, jag visade henne bilder och sånt, hon gillar dig mamma! Sen skypeade jag med morfar, och nu ska jag krypa ner i sängen och titta på någon serie.
 
Mamma har klagat på att jag måste komma ihåg att ta bilder, så jag ska bli bättre på det, är ju roligt att ha kvar som minnen sen också!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Är så glad att du har det bra nu och får må bra.Så att
du kan åka hem och känna dej nöjd om du nu väljer att åka hem.
Och det är klart du ska vara kräsen med familjerna som hör av sej, så du inte råkar ut för samma sak igen .
❤❤❤

2014-01-20 @ 09:11:32
Postat av: emelie

Skönt å höra att du kommit till ett bättre ställe, om än bara för em kort period. Jag är övertygad om att du kommer hitta en perfekt familj! :)

Svar: :)
manchesterlife.blogg.se

2014-01-20 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0