Horseback riding

Idag var jag, area directorn som jag bor hos, och tre andra tjejer och red, jag är så himla stolt över mig själv att jag gjorde det, då jag är superrädd för hästar. Det var jättefint där vi red, genom öknen med alla berg runt omkring.
 
Efter ridturen, som tog 1½ timme, jag kan säga så här, jag har väldigt, väldigt ont i rumpan just nu, så var vi och åt lunch på ett jättefint hotell, utsikten därifrån var magisk! Jag åt en kyckling smörgås med de godaste pommes frites jag någonsin har ätit!
 
Vi kom tillbaka till huset vid fyra tiden, då skypeade jag med mamma och pappa, och sen gjorde jag mig iordning. Vid sex tiden så gick jag och min area director över till grannen på ett tupperware party skulle man kunna säga, kommer inte ihåg namnet på företaget just nu. Vi gick hem igen vid nio, då visade jag min area director lite bilder från Sverige, bilder på kungafamiljen och sånt. När hon såg bilden på prins Daniel så säger han "han ser ganska töntig ut!", haha, hennes favorit var prins Carl-Philip.
 
Jag har nyss skypeat med morfar, och nu ska jag sova. Imorgon ska jag träffa Emilia, ska bli så himla kul att träffa henne igen!
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Härligt att du gjorde det.😃fina bilder.

2014-01-20 @ 12:19:35
Postat av: Morfar

Jag är stolt över dej härligt gjort.

Svar: Tack morfar!
manchesterlife.blogg.se

2014-01-21 @ 08:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0