VISUM

Igår när jag kom hem ifrån jobbet så åkte jag och mamma till ICA för att hämta ut mitt pass som numer även innehåller mitt visum. Det tog bara två dagar från det att jag besökte ambassaden tills att jag hade det i handen. Väldigt snabbt! Skönt att ha det klart! :) Känns lite verkligare nu också, när jag har visumet. Igår morse hade jag fått ett nytt mail ifrån mamman i familjen, hon skrev att en av dotterns kompisar skulle få en au pair denna vecka, så henne skulle jag träffa mycket, hon skrev lite om vad de ska göra nu i helgen, fotbollsmatcher, scouterna, oktoberfest (deras nuvarande au pair är ifrån Tyskland) osv.

Jag började på mitt pre departure project idag, vill vara klar med det så tidigt som möjligt. Man ska minst lägga ner åtta timmar på projektet, jag har redan gjort fyra, och jag är inte ens klar med första punkten. Orkar inte göra någonting mer på det idag, är helt slut i huvudet!
 
Nu tänkte jag ta en dusch, hämta lite clementiner och sen se på senaste avsnittet av Glee, tur att det är helg, var så himla jobbigt att jobba igår då jag är superförkyld. Så helgen hade inte kunnat komma lägligare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0