-

Jag fick ett mail ifrån Malin på sts au pair idag. Hon skrev att hon hade fått en familj genom en annan organisation och att hon hade tänkt på mig när hon läste deras ansökan, så hon undrade om hon fick skicka min ansökan vidare till den familjen. Denna organisation är mindre än au pair care, så de har ingen vecka i New York när man kommer dit, utan förberedelserna gjorde man själv hemma i Sverige.

Men jag känner så här; även om det skulle vara jätteroligt att åka till New York och bo med en massa andra au pairer i några dagar, lära känna nya människor osv. så spelar det inte så stor roll för mig, egentligen, det viktigaste för mig är att jag får en bra familj!
 
Malin skulle skicka organisationens au pair agreement och så skulle jag skriva under det och skicka tillbaka. Får se om familjen som hon rekommenderar mig till hör av sig, skulle vara roligt att se vad de är för en familj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0