UPDATE MATCH #5

2011-10-12

Vilken seg dag det har varit idag! Vaknade vid tolv tiden, åt frukost och läste bloggar. Gick ut på promenad med pappa och Simba på eftermiddagen, vi lyckades pricka in regnet, men som tur var så upphörde det efter en stund. När vi kom hem igen så städade jag rummet och väntade på att mamman från TN familjen skulle ringa upp mig på skype.

Igår kväll så fick jag ett svar ifrån henne där hon skrev att hon skulle ringa mig klockan fyra min tid idag onsdag. Idag så fick jag ett mail där hon skrev att hon skulle lägga till mig på skype så att jag visste att det var hon när hon ringde. Jag satt och väntade i över 1½ timme, men hon ringde inte, så jag loggade ut ifrån skype och skrev ihop ett mail. Jag skrev att jag inte kunde vara inloggad på skype längre, och så skrev jag att jag inte trodde att jag skulle passa in i deras familj och så önskade jag dom lycka till med att hitta en ny au pair. Jag har inte fått något svar på det mailet och jag räknar inte med att få något heller.

Jag följde med mamma när hon skjutsade Josefine till en kompis, efter det så åkte vi till affären en sväng, när jag kom hem så gick jag och pappa ut med hunden, efter det så hoppade jag in i duschen och sen bäddade jag ner mig i sängen för att titta på Grey's anatomy och body of proof(?). Nu tänkte jag läsa igenom lite bloggar innan det blir att kolla beverly hills, jag känner mig förkyld i huvudet så jag blir inte uppe länge idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0