UPDATE MATCH #3

2011-09-03

Jag har nyss pratat med familjen från NJ, beslutsångest 5.0. Innan jag pratade med dom så hade jag redan bestämt mig för att tacka nej till familjen eftersom att jag tyckte att det var för mycket med tre barn och att det var lite mycket arbetstid, men efter att ha pratat med dom så har jag ändrat uppfattning.

Jag skypeade med mamman, pappan och så var dottern med en liten stund, fick se ena pojken också. De var hur trevliga som helst och ställde bra frågor och svarade på alla mina. Vi pratade i trettio minuter ungefär och bestämde att vi skulle prata igen nästa vecka, det behövs verkligen för nu har jag sådan beslutsångest. De verkar vara en jättebra familj och tyckte precis som jag att au pairen ska vara en del av familjen, vara med under högtider osv.

De skulle maila mig och så skulle mamman fixa lite bilder som jag skulle få se, hur de firar högtider osv.
Ska maila dom lite frågor också, om badrum, bil osv. Jag ville inte fråga det under skype samtalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0