MATCH #9

2011-11-26



Location: Greenbrae, California
Children: 3
Pets: -

I torsdags så fick jag min nioende matchning. Familjen hade tre barn, en dotter på fyra år och två tvillingar på tre år. Jag vet egentligen inte mycket om familjen, de skrev ett mail där de berättade om sina tidigare au pairer och så ställde de lite frågor som jag svarade på.

Men, jag har bestämt mig för att skjuta upp mitt au pair år till augusti nästa år. Jag har tänkt på det ett tag och det känns så skönt nu när jag har ändrat migg avresedatum. Jag mailade och skrev till familjen att jag har bestämt mig för att skjuta fram mitt au pair år, men har inte fått något svar, de finns fortfarande kvar på mitt au pair room, så jag vet inte om de har sett mailet eller inte.

Jag bestämde mig för att skjuta på allting för att jag vill se när min syster tar studenten i juni, jag vill kunna spara ihop pengarna till avgiften själv, och jag vill mogna på mig lite mer innan jag åker iväg. Det känns i alla fall att jag har gjort rätt beslut med att skjuta upp allt i några månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0