MATCH #2

2011-08-19

Vid sjutiden idag så ringde det ett nummer på min mobil, först så trodde jag att det var någon försäljare, sen började jag förstå att det nog var ifrån USA men jag vågade inte svara, jag var rädd för att det var mamman ifrån familj ett, haha.

jag loggade in på min mail och såg att jag hade fått en ny matchning! Mamman hade även skickat ett långt mail, som kändes mycket mer seriöst än från match#1. Hon skrev om vad jag skulle göra om dagarna, vilka tider jag skulle jobba, samt allt som de ville att jag skulle vara med på! Jag har mailat med mamman lite nu ikväll, svarat på frågor som hon ville att jag skulle svara på och så där. Hon ska ringa mig imorgon på skype, jag som inte ens vet hur man använder skype! Sökte på någon guide på google nyss så att jag åtminstone får igång det imorgon!


Location: Orinda, California
Children: 2
Pets: 1 cat

Familjen består av en ensamstående mamma och två barn. En flicka som är sju, snart åtta år och en pojke som är fem år! Mamman verkar jättetrevlig av mailen att döma, så jag hoppas att det går bra imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0