Jag är framme

Jag är framme på hotellet i New Jersey!!!
 
Flygningen gick bättre än förväntat, jag kollade på film och en serie, och så sov jag lite. Det värsta var i slutet av flygningen när det blev så mycket turbulens och luftgropar, jag mådde så illa då!
 
Nu ska jag försöka mig på att förstå duschen på hotellet, och sen ska jag göra mig iordning för att gå ner och träffa de andra svenska tjejerna! :)

Jag skypeade även nyss med mamma och pappa, men mest mamma, kändes skönt att få höra hennes röst, även om hon är långt borta!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Det var så skönt att få prata med dej, vart så glad när
Du smsade och frågade.

Puss puss kram kram

Svar: Puss puss!
manchesterlife.blogg.se

2014-01-06 @ 23:17:52
Postat av: Isabelle

Usch vilken jobbig inflygning! Hade en liknande när jag flög till Newark för två år sedan, gropigt och en supertjock dimma som tryckte sig mot fönstren. Mådde så himla dåligt! Jag blir åksjuk, flygplan brukar gå bra men inte när det är sådär. Vad bra att det gått bra för dig annars!! :D

Svar: Det är hemskt! Brukar också bli åksjuk, därför hade jag tagit en på planet också, kanske var tur det! ;)
manchesterlife.blogg.se

2014-01-06 @ 23:55:44
URL: http://decibelles.blogg.se
Postat av: Catten

Kram klsl

Svar: KRAM! klsl
manchesterlife.blogg.se

2014-01-07 @ 17:18:11
Postat av: Frida

Vi är häääär, helt otroligt ju!!! :D

Svar: Helt galet! Det känns inte på riktigt! :D
manchesterlife.blogg.se

2014-01-08 @ 03:30:52
URL: http://fridalavida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0