Första dagen hos familjen

Idag var min första hela dag hos familjen, allt har gått bra, även om jag fick väldigt mycket hemlängtan på morgonen, men jag pratade med familjen om det- Idag fick jag följa med och hämta barnen på skolan, det är så himla fint här, och varmt!!! Det är som svensk sommar här. Jag och M har hoppat hage, spelat monopol och lagat tacos. J håller sig undan lite mer, men jag tror att det är för att han fortfarande saknar den andra au pairen, vilket är förståeligt då hon åkte i tisdags.
 
Igår innan jag kom hit till Scottsdale, så var det lektioner fram tills lunch, sen åkte vi till flygplatsen vid klockan två. Klockan fem så satt jag och Kira på planet mot Phoenix! Resan gick så himla fort, det kändes som att det bara tog två timmar att flyga och inte sex timmar. När vi landat så gick jag direkt ut och mötte familjen, hela familjen var på plats, och de hade en jättefin skylt med som de hade gjort till mig!
 
När vi kom fram till huset så fick jag en macka och sen gick jag och tog en dusch och sen somnade jag på en sekund. Jag saknar ett riktigt täcke dock, de hade inte det på hotellet heller, så jag ska se om jag åker förbi IKEA någon dag och köper mig ett täcke, och sängkläder!
 
Jag kan inte förstå att jag är här! När vi åkte och hämtade barnen idag, och jag såg alla berg som var i bakgrunden, det var så himla fint, då kändes allt som en dröm, som att jag skulle vakna upp i min säng hemma i Gävle, men det var inte en dröm, det var på riktigt!
 

Kommentarer
Postat av: kenneth mattsson

Skönt för oss också att du fick en bra familj som du trivs med.

Svar: ja, än så länge känns det jättebra! :) Kram på dig morfar!
manchesterlife.blogg.se

2014-01-12 @ 07:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0