VISUMANSÖKAN

I tisdags så fick jag hem alla papper som jag behövde för att slutföra min visumansökan eller vad jag ska kalla det på Internet. Så jag passade på att åka ner på stan tillsammans med mamma för att knäppa kort till visumet samt köpa två mappar där jag kan ha alla papper. Sen satt jag hela kvällen på tisdagen och fyllde i allt på nätet. Var helt slut i huvudet efteråt!
 
Igår så ringde jag till skatteverket och beställde personbeviset och idag var jag förbi ett postombud och fixade med kuvertet som ska med till ambassaden då det inte fungerade att göra det över nätet. Jag har alla papper utom det från skatteverket, men det borde komma imorgon.
 
Imorgon är jag ledig ifrån jobbet - så skönt! Ska vila ifrån allt var visumansökningar heter! haha. Den 9 oktober ska jag förresten till ambassaden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0