-

Jag sitter och tittar, eller lyssnar, på idol, så tänkte att jag kunde skriva om min matchning. Igår vid sju tiden så loggade jag in på mailen och såg då att jag hade fått ett mail av mamman i familjen - jag blev så himla nervös, eftersom att jag hoppades på att hon skulle fråga om jag ville bli deras au pair.
 
när jag öppnade mailet så hade hon skrivit jättemycket, men tillslut så kom jag till detta "We would like to extend an offer for you to come be our aupair starting in January!  We’ve been very impressed with all of your interviews, your follow up, your questions, and your maturity level." Jag blev så himla, himla glad! Sprang ner till mamma och berättade - hon blev också superglad! Jag var så uppe i varv för att kunna svara direkt så jag väntade en stund innan jag svarade.
 
När jag vaknade i morse så hade jag fått två mail ifrån AuPairCare, ett där det var som ett kontrakt, där både jag och mamman i familjen nu har skrivit under. Det andra mailet var en lista med saker som ska göras innan jag åker till USA.
 
Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska flytta till USA! jag kommer nog inte riktigt förstå det förens jag sitter på planet mot USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0