FLYGTIDER!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår när jag loggade in på mitt au pair room så såg jag att jag hade fått mina flygtider! Blev så himla glad då jag trodde att jag skulle få dom två veckor innan avresa. Så himla skönt att det är direktflyg till USA! Nu känns det verkligen att det är på riktigt, jag ska verkligen åka iväg!
 
Jag ringde United Airlines idag för att fråga om väskor och sånt. Fick ett nummer av min kontaktperson på STS, det var ett 08 nummer, så jag trodde att det var en person i Stockholm som jag skulle ringa till, så jag blev ganska förvånad när jag hör en amerikansk röst på andra sidan luren, haha, men det gick bra, jag fick fram allt som jag ville fråga om. Men det var tur att jag inte visste innan att det var en amerikanska jag skulle ringa till, då hade jag inte ringt! haha.
 
Till någonting helt annat, jag fick nyss veta att jag har vunnit biljetter till rock of ages! Första gången som jag har vunnit någonting! Blev så himla glad! Har sett den musikalen två gånger förut, älskar den! Så det ska bli så himla roligt att få se den igen innan jag åker till USA!! :)

Kommentarer
Postat av: therese

Men åh vad skönt att redan ha fått flygtiderna! :D

Svar: Ja! Känns så himla mycket mer verkligt nu! :D
manchesterlife.blogg.se

2013-11-15 @ 11:25:44
URL: http://www.bianca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0