ÄNTLIGEN HELG!!!

ÄNTLIGEN FREDAG!! Det bästa med helg är att jag inte behöver ställa något alarm på mobilen! ;)
I helgen ska jag inte göra någonting, och det ska bli så himla skönt! Förra helgen var det ladies night och hockey, och helgen före det så var jag och hälsade på min faster i Stockholm. Bara roliga saker, men det ska bli så skönt att bara få vara denna helg!
 
Jobbade 7-16 idag, det är kallt ute nu på dagarna, i morse hade vindrutetorkarna frusit fast på jobbilen, det roligaste är att det inte går att fälla upp dem heller, så det kommer bli en rolig vinter! På lunchen så var jag till min sjukgymnast och fick akupunktur, var helt yr efteråt, men det var skönt, ontskönt.
 
När jag kom hem efter jobbet så var jag helt ensam hemma, så himla skönt! Jag har nyss tittat på idol, ikväll tycker jag att Jens var bäst! Efter resultatshowen så ska jag sova, så himla trött!
 
Jag har inte hört någonting ifrån värdfamiljen sen förra onsdagen, men jag vet att de har väldigt mycket att göra, mamman reser mycket i jobbet, och så har de aktiviteter och sånt utöver det. Vill inte maila för ofta heller, de har ju ändå en au pair där nu, och hon ska vara där i två månader till, så vill inte höra av mig för mycket, jag kommer vara en del av deras liv om två månader, och då kan jag prata med dem hur mycket jag vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0