TORSDAG

Nu har jag bara elva jobbdagar kvar! Det är ju ingenting! Sen är jag ledig i två veckor innan jag åker!
Mamma frågade om jag känner mig nervös, men jag känner ingenting, det kommer nog de sista två veckorna. Däremot så har det börjat kännas av att det bara är två veckor kvar på jobbet, det känns lite konstigt när jag tänker att jag bara ska åka till vissa ställen två gånger till!
 
Förra veckan så skickade jag iväg ett paket till familjen med en barnbok om lucia, lite julgodis och ett julkort. Nu i veckan så fick jag mail av min värdmamma där hon berättade lite om Thanksgiving. Igår så fyllde min värdpappa år så då skickade jag iväg ett litet mail.
 
Idag kom första snön, usch, mysigt till jul, men inte så kul när man ska springa mellan alla hus och städa på jobbet. Snart åker jag ifrån snön - förhoppningsvis! :)
 
Tips! Beställ aldrig ifrån amberbird, de har gjort fel med en beställning och faktura, men de svarar inte på mail, jag har skickat fyra stycken, och det finns inget nummer att ringa heller! Så himla less! Rekommenderar inte den sidan till någon!

Kommentarer
Postat av: morfar

det verkar bra

Svar: Visst gör det!
manchesterlife.blogg.se

2013-12-15 @ 12:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0