GOD JUL!

 
 

Kommentarer
Postat av: Jannica - Au pair in California, USA

Sv: Ja, det är toppen!
Snart åker du!!!! :-D

God jul!

Svar: ja, det känns så himla overkligt! Kan inte förstå att det snart är min tur! Känns som att jag ska åka på semester bara! haha. Har du några tips på saker som man ska ta med sig? :)
manchesterlife.blogg.se

2013-12-24 @ 22:34:10
URL: http://jannicadihlen.com
Postat av: Jannica - Au pair in California, USA

Sv: Haha, ja jag förstår det. Så kände jag med!

Hm.. Ta typ inte med dig "onödiga" saker som typ grejer du kan köpa på en gång du kommer hit, om du förstår vad jag menar? :P Jag hade till exempel inte shampoo, balsam, tvål, hårspray osv med mig utan köpte det första dagen i familjen. På hotellet finns shampoo osv som man kan använda. Iallafall där jag var på orientation. Och ta inte med dig för mycket kläder för jag lovar att du kommer shoppa mycket när du är här! Haha :-D Svårt att säga vad du ska ta med dig, jag hade ingen packlista direkt utan skrev upp allt jag hade packat ner och sedan såg jag om något fattades, men det viktigaste är ju alla viktiga dokument. Allt annat kan man ju köpa här typ :-)

Svar: Tack för tipsen! :D Ja, jag har tänkt packa ner lite linnen, ett par jeans och lite andra basplagg så kompletterar jag det med lite shopping när jag kommer fram sen! ;)
manchesterlife.blogg.se

2013-12-25 @ 20:54:12
URL: http://jannicadihlen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0