MATCH #5

2011-10-12


Location: Mount Juliet Tennessee
Children: 2
Pets: 2 dogs

I natt så fick jag min femte matchning, såg det när jag satt på bussen imorse så jag kunde inte gå in på mitt au pair room och läsa om familjen förns jag kom hem på eftermiddagen.

Familjen består av en mamma, pappa och två pojkar som är tio och tolv år gamla. Det står egentligen inte så mycket om familjen på sidan. Barnen spelar inlines hockey och ishockey, föräldrarna är egna företagare och är därför borta mycket. På helgerna så tycker de om att vara tillsammans hela familjen och göra utflykter osv.

Mamman hade mailat mig och frågat när det passade bäst att prata. Jag svarade att jag är ledig både imorgon och på torsdag, men jag har inte fått något svar.

Det känns inte som en familj för mig, men det skadar aldrig att prata med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0