Rematch

Jag är nu officiellt i rematch, kanske kan komma som en chock då jag endast har varit hos familjen i en vecka, jag vill inte gå in på varför jag har valt att gå in i rematch, allt jag kan säga är att jag är så himla glad över att vara ute från huset. Idag vid lunch kom min area director och hämtade upp mig, hon lämnade sedan av mig till den andra area directorn - som jag nu bor hos. Hon är så himla snäll! Jag känner sådan enorm lättnad, och jag känner mig så glad igen. Förhoppningsvis så får jag en ny, jättebra familj, och kan fortsätta min vistelse här i USA. Annars så får jag helt enkelt åka hem, oavsett så är jag så himla stolt över mig själv att jag tog det här beslutet, att jag vågade, jag känner att jag har vuxit så himla mycket på bara en vecka. Au pairer brukar säga att deras första vecka brukar flyga förbi, min har känts som mer än ett år....

Kommentarer
Postat av: Frida

<3

Svar: <3
manchesterlife.blogg.se

2014-01-18 @ 04:04:21
URL: http://fridalavida.webblogg.se
Postat av: Elin

Önskar dig all lycka till! Kram!

Svar: Tack Elin!! :) Kram
manchesterlife.blogg.se

2014-01-18 @ 06:45:10
URL: http://apelin.blogg.se
Postat av: Jenny - blivande au pair i Riverside, CT

Åh :( håller tummar och tår!!

Svar: Tack så jättemycket Jenny!! :) Kram
manchesterlife.blogg.se

2014-01-18 @ 09:45:49
URL: http://aupairjenny.blogg.se
Postat av: Isabelle

Åh, vad tråkigt. :( lycka till med rematch, jag håller tummarna! :) KRAM!

Svar: Ja, det är jättetråkigt, inte det man föreställt sig, att behöva flytta från huset efter bara en vecka, men jag är så glad att vara därifrån! Tack Isabelle! :) Kram
manchesterlife.blogg.se

2014-01-18 @ 09:50:41
URL: http://decibelles.blogg.se
Postat av: Mamma Mia

Otroligt glad att du kom därifrån.Njut av allt nu och
Hoppas att du hittar en bra familj.
Älskar dej <3

Svar: Det är jag med mamma! Älskar dig! <3
manchesterlife.blogg.se

2014-01-18 @ 10:57:24
Postat av: Elisabet

Om du lämnar efter en vecka, då måste det ha hänt något...
Lycka till, och jag hoppas du hittar en ny familj.

Svar: Ja, det har det verkligen gjort! :) Tack så jättemycket! Kram
manchesterlife.blogg.se

2014-01-19 @ 01:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0