Två månader kvar

Två månader kvar! Nio helger kvar! 61 dagar kvar! Tills jag åker. Det är ju ingenting! Tiden kommer gå så himla fort! Det känns skönt att jag jobbar om dagarna, så att jag har någonting att göra, så att jag inte bara sitter och väntar på att få komma iväg.
 
Innan jag åker så ska jag köpa resväskor, betala in plusförsäkringen, skicka efter internationellt körkort, köpa sista presenten till värdfamiljen, packa, städa och rensa ut på rummet, köpa adapter, extern hårddisk, osv.
 
Jag jobbar fram till tjugonde december, sen har jag två veckor på mig att fixa innan jag åker. Jag längtar jättemycket, men samtidigt så vill jag att tiden ska gå långsammare. Jag är så himla förväntansfull, längtar tills jag är på training school i New Jersey, längtar tills jag får se New York, längtar tills jag får träffa familjen för första gången. Men samtidigt så är jag så nervös. Vill inte ha för mycket förväntningar innan jag åker heller, vill inte bygga upp en bild om hur det kommer vara. Men jag tror att det kommer bli jättebra, familjen verkar vara så himla bra, och det ska bli häftigt att få se Arizona! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Natalie Isacsson

Snart dags att åka! :D

Svar: JA! :D Ska bli så himla kul!!!Hoppas verkligen att du får din familj snart!! Håller tummarna för dig! :) Kram
manchesterlife.blogg.se

2013-11-07 @ 18:18:52
URL: http://natalieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0