SÖNDAG

Det var så skönt i onsdags när jag gick hem ifrån jobbet och visste att jag skulle vara ledig i fyra dagar, dom där fyra dagarna gick väldigt fort!
I torsdags så åkte jag och mamma till Stockholm eftersom att jag hade vunnit biljetter till Rock of Ages, den var lika bra denna gång! Dirty Dancing och Rock of ages är de två bästa musikalerna som har jag sett, hittills!
 
På fredagen så lämnade vi lägenheten klockan tolv, sen gick vi in till gamla stan, jag köpte en ny t-shirt till tjejen i familjen, sen gick vi till slottet, där köpte jag två fina burkar till familjen, det var bilder på slottet på dom. Tänkte fylla burkarna med godis. Vi gick även på julmarknaden i gamla stan, på NK, gallerian och sist så gick vi till Åhléns, där köpte jag en resväska och en kabinväska, skönt att ha det klart! Vi var hemma runt klockan 6, var skönt att komma hem och veta att jag även hade hela helgen ledigt!
 
igår lördag så bakade jag tre olika sorters muffins och morotskaka, jag fyller år på onsdag, så jag bakade till det. Sen på kvällen så tittade jag på "the blind side", sån himla bra film!
 
Idag så har jag bakat lussebullar, skulle baka småkakor till kalaset också, men jag orkade inte, ska göra det imorgon istället. I morse när jag vaknade så hade jag fått ett mail av min värdmamma, hon frågade om jag kunde skypea idag.
 
Så nu på kvällen så pratade jag med hela familjen. Barnen var väldigt blyga och jag hörde hela tiden "fråga henne det", haha. Men tjejen mjuknade upp lite när hon hörde att jag tyckte om att laga mat och baka. Och pappan skulle se till så att jag fick min dröm uppfylld om att se en NHL match, och så skulle de försöka resa mycket så att jag fick se massa olika platser osv. Sen sa både pojken och flickan Grattis på födelsedagen, nästa vecka, haha. Så söta! Det känns verkligen jättebra, jag är så himla glad att dom är min familj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0