Tre veckor kvar!

Idag var det jullunch och julklappsbyte på jobbet, mysigt! Jag slutade vid fyra som vanligt och när jag kom hem så tittade jag ikapp på julkalendern, jag tycker att den är väldigt bra i år!
 
Nu har jag bara fyra jobbdagar kvar innan jag blir ledig i två veckor, och idag är det även tre veckor kvar tills jag åker. 21 dagar. Det känns lite konstigt, läskigt, nervöst, roligt, förväntansfullt, det går inte riktigt att beskriva hur det känns! Det är en jättemärklig känsla!
 
Jag hittade en video på youtube, där man får se lite bilder på hur Scottsdale ser ut!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tog inspiration av dig och hittade en video om Chicago, så spännande!!! :D

Svar: Visst är det kul att se? Jag satt i flera timmar och bara tittade, tänk när vi går där på gatorna själva, kommer bli så coolt!! :D
manchesterlife.blogg.se

2013-12-18 @ 23:34:08
URL: http://fridalavida.webblogg.se
Postat av: Frida

Jaa verkligen! Har själv "gått runt" på Google Earth så mycket nu så det känns som om jag redan kan gatorna utantill hahah!

Svar: haha jag med, är så himla nervös över körningen, så jag har gått jättemycket på bilvägarna! ;)
manchesterlife.blogg.se

2013-12-19 @ 20:22:01
URL: http://fridalavida.webblogg.se
Postat av: Frida

Herregud samma här, har hört något super knasigt om en trafikregel i USA! Man får tydligen svänga åt höger trots att det är rött ljus... what?!

Svar: haha ja!! Och om man kommer till en korsning så ska man åka i den turordning som man kommer dit? Och tusen filer ju!
manchesterlife.blogg.se

2013-12-19 @ 20:41:13
URL: http://fridalavida.webblogg.se
Postat av: Frida

hur ska man lyckas komma ihåg vem som kom en sekund före den andra asså åhhh :o
försökte förresten precis acceptera din vänförfrågan men den försvann?? :(

Svar: Precis, så säger jag också!! Min värdmamma sa att i Arizona så kör de som idioter, blev inte alls mer nervös då!! hahaMen vad konstigt, jag skickar igen! :)
manchesterlife.blogg.se

2013-12-19 @ 20:44:53
URL: http://fridalavida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0