MATCH #7

2011-11-07



Location: San Francisco, Californien
Children:5
Pets: En sköldpadda och ett marsvin

I lördags så fick jag en ny matchning från en familj som bodde i San Francisco. De hade fem brarn i åldrarna, 20,18,15,11 och 9 år. De två äldsta läste på universitetet och kom bara hem för att fira högtider. Mamman var hemma fru och behövde någon som kunde hjälpa till att skjutsa och ta hand om hemmet när pappan var borta på jobbresor.

Jag fick inget mail ifrån familjen, de hade heller inte några bilder med i sin ansökan. Jag vill inte vara i en familj där mamman går hemma, jag fick inte heller någon bra känsla av deras brev, så jag skickade iväg ett mail där jag skrev att jag nog inte var rätt au pair för dom. Jag fick som svar att de har haft massor med au pairer som har haft det jättebra hos dem. Men jag är inte dessa massa au pairer, jag är jag, och det kändes helt enkelt inte bra. Är inte magkänslan bra så blir det inte bra helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0