DET BLIR INGET NEW JERSEY!

2011-09-13

I natt så fick jag svar från NJ familjen, det sista de skrev i mailet var att de tyckte att vi skulle fortsätta lära känna varandra, det sista mamman sa på skype igår var att hon ville att vi skulle prata igen i veckan. Nu ikväll så fick jag ett mail ifrån pappan där han skrev att han hade pratat med mamman om mig och att de tyckte att jag nog skulle passa jättebra med deras barn men att de hade valt att matcha med en annan au pair och att nannyn ville lämna så fort som möjligt. Jag förstod nästan igår att det egentligen inte handlade om nannyn utan om att de hade hittat en annan som de gillade. Tycker att mamman kunde sagt hur det låg till igår över skype.

Det är jättejobbigt att först bli jätteglad över att få en match, sen så pratar man och det känns bra och sen så blir man besviken när man inser att man måste börja om med hela proceduren igen. Men jag tror på att allt som händer det händer av en anledning, så det är bara att vänta, den perfekta familjen för mig finns där borta i USA den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0