Hej!

Jag ser att det fortfarande är en del sidvisningar på denna blogg. Jag hoppas att jag har hjälpt någon blivande au pair därute att förstå hur viktigt det är att följa sin egen magkänsla när det kommer till att välja familj. Allt behöver inte gå så fort, ta chansen att lära känna varandra innan ni matchar. Ställ frågor, var inte rädd för att ställa frågor, det är bättre att du ställer en fråga för mycket när du är hemma i tryggheten än när du sitter inne på ditt rum hos din värdfamilj. Om det är någon som vill fråga mig någonting, kanske bara prata lite om sin egen matchningsprocess eller ja, vad som helst egentligen som rör au pair livet - rematch, area directors, förberedelser - listan kan göras hur lång som helst - skicka iväg ett mejl till; [email protected] så lovar jag att jag ska försöka svara på sina frågor och/eller funderingar så bra som jag bara kan :)

Ha det fint,

Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0