Dag nummer 2

Idag har det varit en lång dag! Jag vaknade klockan sex i morse, och då var min rumskompis här, hon hade kommit strax efter att jag somnat igår, jag hörde henne inte alls, så jag måste ha varit trött! Efter frukosten (som inte var god) så började lektionen. Vi fick en massa information, lärarna är jättebra, jag gillar dom jättemycket!
 
Efter lunch (som var tacos) så blev vi indelade i mindre grupper beroende på vilken åldersgrupp vi ska ta hand om. Vi fick diskutera i grupp hur barnen utvecklas i dom åldrarna, och så fick vi göra en presentation!
 
Klockan halv fem så åkte vi in till New York, det tog så lång tid, nästan 1½ timme. Bussturen var inte den bästa, det var svårt att se byggnader och sånt. Men jag fick se det som jag ville se! Jag får se det andra sen när jag åker tillbaka med familjen till påsk.
 
Jag har varit så trött idag, och har haft jätteont i huvudet, och så känner jag mig förkyld, jag längtar tills jag kommer fram till familjen, och får mitt rum, och kan hänga in mina saker i garderoben osv.
 
Nu ska jag ta en dusch (vattnet smakar förresten klor här, äckligt!) och sen ska jag sova. Fick gå in på toaletten och skriva detta då jag inte ville störa min rumskompis som har gått och lagt sig!

God natt Sverige!!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Härliga bilder.
Längtar tills du och jag får åka dit <3
Hoppas att du fått sova bra inatt och att du slipper
huvudvärken.
Älskar dej
Ha det bra kram Mamma

Svar: <3
manchesterlife.blogg.se

2014-01-08 @ 09:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0