Helgen

Helgerna går så himla fort! Jag har bara tio helger kvar här hemma innan jag åker till USA. Tio helger är ju ingenting! Tiden kommer gå så fort!
 
Denna helg så var jag till Stockholm och hälsade på min faster. På fredagen när jag kom fram så tog vi det bara lugnt, tittade på Idol (Kevin var bäst! Och jag är så glad över att Jens inte åkte ut!!) och Brynäs matchen.
 
På lördagen så tog vi en promenad in till Farsta centrum, vi gick en jättefin promenadväg. Jag köpte mig ett par nya skor, och ett par vantar, och Linda köpte lite julklappar, sen gick vi till Burger King och åt middag. Sen tog vi en liten promenad tillbaka till lägenheten. På kvällen hade vi film mys, åt godis, fika, och tittade på "The Hobbit", den var faktiskt ganska bra, även om jag kom på mig själv med att tänka på annat ibland, haha, men den var helt okej. Då kan jag väl också tillägga att mina favorit filmer är Dirty Dancing och Rock of Ages, Miracle är också en favorit, och The fifht quarter, men Dirty Dancing är nummer ett!
 
I morse så vaknade jag vid tio, eller ja, nio, eftersom att det numer är vintertid. Vi åkte in till stan vid halv ett, då köpte jag lite presenter till familjen, jag är nästan färdig. Har två presenter kvar till föräldrarna att köpa.
 
Sen klockan tre så gick bussen hem. Jag hade sådan tur att en kompis från Gävle skulle åka med samma buss hem. Blev lite chockad när hon klev på bussen, men det var skönt med sällskap under den två timmars långa (korta) bussresan! :)
 
Nu ska jag snart sova, ska se Pretty Little Liars först tror jag, imorgon är det vardag igen, och jobb som gäller!
 
Förresten - jag är klar med mitt pre departure project, så nu är det utskrivet och ligger säkert i en av mina plastfickor. Så himla skönt att ha det avklarat, det var mycket slit med arbetet, men jag blev väldigt nöjd med resultatet! :)
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0