MATCH #4


Location: Haymarket, Virginia
Children: 1
Pets: 1 Dog

Igår natt så fick jag min fjärde matchning, de bor i Haymarket, Virginia. De har en dotter som är nio år och så har de en hund. Jag pratade med mamman i telefon igår, hon var jättetrevlig, vi hann dock inte prata så länge då hon var på jobbet. Hon skulle ringa mig idag också men jag fick nyss ett mail där hon skrev att det var mycket på jobbet så hon kunde inte gå undan, så hon ska försöka ringa mig imorgon istället. Imorgon ska jag fråga hur delaktig jag får vara i familjen osv. För mig så är det viktigt att jag får vara en del av familjen, att jag får vara med på högtider osv. man ska ändå vara där i ett års tid, så då är det väldigt viktigt att få veta om man får vara en i familjen eller om de bara ser en som en anställd - tycker jag. Hoppas, hoppas på denna familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0