MATCH #2

Min andra matchning bodde i Vienna, Virginia, de hade två barn, en pojke på 6 år och en flicka på 3 år. Vi skypeade första gången i måndags men det bröts hela tiden, så vi skypeade igen i tisdags. Jag gillade familjen jättemycket, vi hade samma syn på au pair livet, på regler med barnen och även vad gäller mig själv, vi hade samma intressen osv. Samtalet gick bra och vi pratade i en timme, jag visste att hon skulle ha två till intervjuer, men jag hoppades ändå. Igår så skulle mamman ringa mig, men hon gjorde inte det, så imorse så mailade jag henne, och nu så fick jag svar om att de hade valt en annan. Så tråkigt då jag verkligen gillade den här familjen!
Men, jag vet att min familj finns där ute, och förhoppningsvis så får jag den snart! Så himla jobbigt att börja om igen bara, speciellt när det kändes så bra med denna familj. Men jag kommer få en familj, och jag kommer att komma iväg, det vet jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0