UPPDATERING MATCH #2

Nu har jag pratat med mamman från Orinda, California. Hon ringde upp mig på skype strax efter fem men det ville inte fungera, så hon ringde upp mig på mobilen, när hon ringt så fungerade skype så vi såg varandra genom skype men pratade genom mobilen.

Jag gillade mamman jättemycket! Hon var lätt att prata med, glad och pratade väldigt mycket! Vilket var skönt för mig! Det första hon gjorde var att berömma min engelska, då blev jag väldigt glad! Hon berättade om deras familj, vad de tycker om att göra osv. Sen frågade hon vad jag tycker om för mat, vad jag gillar för efterrätt osv.

Jag fick en sån bra känsla i hela kroppen när jag pratade med henne! Vi pratade i trettio minuter ungefär, men det kändes som fem minuter! Hon skulle maila mig lite frågor och jag skulle göra detsamma till henne sen skulle vi prata igen imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0